Algemeen
Wat zijn de openingstijden?
Bij Tafelloodz werken we uitsluitend op afspraak, zodat we u de tijd en aandacht kunnen geven die u verdient. Zo kunnen we in alle rust de verschillende opties met u doornemen. Wilt u een afspraak inplannen? Neem dan gerust contact met ons op. U bent van harte welkom bij Tafelloodz.
- Telefoon/Whatsapp: 06 12 85 33 87
- Email: info@tafelloodz.nl
Bestelling & bezorging
Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?
Nadat u uw bestelling heeft geplaatst bij Tafelloodz gaan wij direct voor u aan de slag. Tafelloodz neemt contact met u op over de geschatte levertijd.
Zodra uw bestelling gereed is dragen wij deze over aan onze transporteur. De transporteur neemt contact met u op over het bezorgmoment, u ontvangt hiervoor een track and trace code.
Wat is de levertijd van een tafel?
Tafelloodz streeft ernaar uw tafel binnen 3 weken te leveren. In de meeste gevallen lukt dit. Levertijden kunnen echter afwijken bij maatwerk of slechte beschikbaarheid. Na het ontvangen van uw bestelling nemen we binnen 2 werkdagen contact met u op om de geschatte levertijd af te stemmen.
Kan ik de levering van mijn tafel uitstellen?
In overleg kunnen we bepalen op welk moment we uw bestelling meegeven met de transporteur.
Wilt u een ander bezorgmoment afspreken naar aanleiding van de ontvangen track and trace code, neem dan contact op met de transporteur.
Wat zijn de bezorgkosten?
- Bezorging van tafelbladen of complete tafels: €99,-
- Bezorging van onderstellen: €39,95
- Bezorging onderhoudsproducten 7,95
* Levering in België, Duitsland en op de Waddeneilanden staat los van bovenstaande tarieven en kan in overleg.
Indien de tafel naar een verdiepingsvloer gebracht moet worden, kan dit extra kosten met zich meebrengen.
Wordt de tafel gemonteerd bij levering?
Onze transporteur brengt de tafel tot aan de deur en hier zit montage niet bij inbegrepen. Wees gerust, want de tafels zijn gemakkelijk te monteren door middel van de bijgeleverde schroeven of bouten.
Kan ik mijn bestelling afhalen in plaats van laten bezorgen?
Uw bestelling kan altijd kosteloos opgehaald worden. Neem contact met ons op om een afhaalmoment af te spreken.
Waar moet ik op letten als ik mijn bestelling zelf ophaal?
Als klant ben je zelf verantwoordelijk voor:
- Geschikt vervoer; zorg voor passend vervoer bij het ophalen, liefst een dichte bus of aanhanger.
- Neem eigen inpakmaterialen mee om het meubel goed in te pakken en schade tijdens transport te voorkomen.
Retourbeleid
Wat is het retourbeleid?
Veel van onze producten zijn speciaal op maat en op bestelling gemaakt. Dit geldt voor producten zoals tafels, tuintafels, salontafels, bartafels en onderstellen. Daarnaast worden ook bepaalde stoelen op maat besteld voor de klant. Houdt er rekening mee dat deze producten niet geretourneerd kunnen worden.
Voor andere artikelen zoals onbehandelde tafelbladen, onbehandelde stalen of houten onderstellen en stoelen die direct uit voorraad beschikbaar zijn, biedt Tafelloodz de mogelijkheid om deze binnen 14 dagen na levering te retourneren. U krijgt dan het volledige aankoopbedrag terug. De kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening. Meldt via het retourformulier uw retour aan.
Wat kan ik doen als mijn product defect is bij ontvangst?
Controleer uw bestelling altijd direct bij levering samen met de bezorger. Is uw product defect? Maak dan gelijk foto’s en laat de bezorger een aantekening maken op de vrachtbrief.
Neem contact op via Whatsapp of het contactformulier, we nemen z.s.m. contact met u op om een oplossing te vinden.
Garantie
Wat is de garantieperiode op een eiken tafel?
Op onze "garantie & klachten" pagina en in onze algemene voorwaarden vind u alle details over de garantie.
Hoe lang geldt de garantie voor stoelen?
Voor stoelen hanteren wij een garantietermijn van 12 maanden. Op showmodellen wordt geen garantie gegeven.
Wat is de garantieduur op showroommodellen?
Voor showmodellen hanteren wij geen garantie.