Bij Tafelloodz streven we ernaar om met onze hoogwaardige producten aan uw wensen te voldoen. We zorgen ervoor dat onze producten in uitstekende staat bij u worden afgeleverd en, bij normaal gebruik, in goede conditie blijven.
Mocht het echter voorkomen dat een product bij levering niet in de verwachte staat verkeert, dan kunt u dit binnen 7 dagen na ontvangst bij ons melden. We zullen samen met u naar een passende oplossing zoeken. Bewaar uw aankoopbewijs zorgvuldig, want dit dient ook als garantiebewijs. Vermeld bij het indienen van een klacht de onderstaande informatie, zodat we u snel en gericht kunnen helpen.
- Jouw factuurnummer
- Een duidelijke beschrijving van de klacht
- Gedetailleerde foto’s, zowel van het gehele product als close-ups.
Onderstaande punten staan los van de garantie en garantie is hierbij niet van toepassing.
- Als gebreken voortkomen uit: normale slijtage, onoordeelkundig gebruik, niet of onjuist uitgevoerd onderhoud, onjuiste installatie, (de)montage, aanpassingen of reparaties door de koper of derden.
- Geleverde producten die niet nieuw zijn op het moment van levering.
- Goederen of onderdelen waarop fabrieksgarantie van toepassing is.
- Er geldt geen garantie voor showroommodellen.
Daarnaast geldt er een beperkte garantie op houten onderdelen zoals eiken tafelbladen en houten onderstellen. Er wordt enkel garantie geboden op productiefouten en alle natuurlijke werkingen van hout zijn hiervan uitgesloten.